EMPLOYER BRANDING
Meer geschikte kandidaten met onderscheidende positionering

⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️
“WE KRIJGEN FLINK WAT REACTIES OP DE WERVINGSCAMPAGNE.
DAT ZET ONS BEHOORLIJK AAN HET WERK!”
BARBARA GRIFT – RECRUITER
AMARIS ZORGGROEP
WAAROM JE KANDIDATEN MISLOOPT ZONDER EMPLOYER BRAND
Je ziet het overal: kandidaten hebben de banen voor het uitkiezen en bedrijven bieden tegen elkaar op. Het is écht lastig om de juiste mensen te vinden in deze markt. Als jouw bedrijf geen sterk employer brand heeft, val je gewoon niet op. En dat maakt jouw werk als recruiter alleen maar moeilijker.
Zonder een krachtig werkgeversmerk is er geen duidelijke reden voor kandidaten om voor jouw bedrijf te kiezen. Ze scrollen zo langs je vacature, omdat er geen connectie is. Een goed verhaal en een herkenbare identiteit zijn tegenwoordig onmisbaar als je écht talent wilt aantrekken.


WE BRENGEN JOUW UNIEKE EMPLOYER BRAND IN BEELD
Wij helpen jouw bedrijf om op te vallen in de drukke arbeidsmarkt door een sterk en authentiek werkgeversmerk neer te zetten. We starten met het in kaart brengen van de employee value proposition. Daarna vertalen we dit naar een krachtig werkgeversverhaal, gebaseerd op interviews met jouw medewerkers – zij vertellen het échte verhaal, in de taal van je doelgroep.
Dit verhaal vormt de basis voor alles wat volgt. We maken wervingsvideo’s die echt opvallen en de juiste snaar raken bij kandidaten. Daarnaast zorgen we voor effectieve social advertenties en adverteren we op alle kanalen waar jouw doelgroep actief is.
Met deze aanpak zorgen we ervoor dat jouw unieke verhaal perfect aansluit bij wat kandidaten zoeken, zodat je meer sollicitanten aantrekt en je wervingsdoelen behaalt.

⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️
“Opeens kregen we reacties op vacatures die helemaal niet zo populair waren.”
De wervingscampagnes doen het echt heel goed. Voor deze moeilijk te vervullen vacature nog niet direct de juist gelicenseerde kandidaten, maar wel heel veel potentie voor andere posities. Ik sta echt verbluft.
B. BENOUAR – RECRUITER
REGIONAL JET CENTER
HOE EEN STERK WERKGEVERSMERK KANDIDATEN AANTREKT
Stel je voor: in plaats van altijd op zoek te moeten gaan naar nieuw talent, komen kandidaten juist naar jóu toe. Dat is precies wat een sterk employer branding voor je kan doen.
Door jouw bedrijf authentiek en aantrekkelijk neer te zetten, bouw je een blijvende connectie op met potentiële werknemers. Ze voelen zich meteen aangesproken en nieuwsgierig om voor je te komen werken. Met een krachtige wervingscampagne die je cultuur en waarden uitstraalt, zorg je ervoor dat je niet alleen meer sollicitaties krijgt, maar ook van mensen die goed bij jouw bedrijf passen. En dat bespaart je uiteindelijk veel tijd en moeite.

WAT HILTON FOODS HOLLAND BEREIKTE MET EEN STERK WERKGEVERSMERK
Hilton Foods Holland had snel extra vakantiekrachten nodig, terwijl de wervingsperiode al bezig was. Omdat dit hun eerste vakantiekrachten-campagne was, moest alles vanaf nul worden opgezet.
Om jongeren aan te spreken, maakten we social video’s die inspeelden op wat voor hen belangrijk is: goed verdienen, flexibiliteit, en afwisseling. Met deze speerpunten realiseerden we binnen een week een serie video’s die de aandacht trokken.
Het resultaat? De video’s kregen meer dan 38.000 views en trokken 2.580 bezoekers naar de website, met 69 reacties als gevolg.
DEZE MOOIE WERKGEVERS GINGEN JE VOOR





KLANTCASES WAAR WE TROTS OP ZIJN.

Hilton Foods Holland
Ontdek hoe je succesvol jongeren werft voor vakantiewerk met content die naadloos aansluit bij TikTok, Instagram en Snapchat.

Amaris Zorggroep
Dit is waarom doelgroep specifiek werven succesvol is in een zwaar concurrerende zorgmarkt. Hoe wij zij-instromers enthousiasmeren voor een baan in de zorg.

Regional Jet Center
Een volledige campagnestrategie om nationaal en internationaal technici te werven met video’s die aansluiten bij de stoere belevingswereld.
START VANDAAG NOG MET JOUW UNIEKE EMPLOYER BRAND
Meer weten? Ruud adviseert je graag!
