VERVULD
Trek meer kandidaten aan met authentieke video’s via social media. Volledig verzorgd.
✅ Binnen 10 dagen live
Vacature nog niet vervuld? Ontdek onze succesvolle UGC methode!
Heb je moeite om een vacature te vervullen? Geen zorgen, wij hebben de oplossing!
Met onze advertentiecampagne maken we gebruik van de bewezen User-Generated Content (UGC) methode. Deze aanpak zorgt voor authentieke, gebruikersgegenereerde content die de zichtbaarheid en betrokkenheid vergroot en meer reacties oplevert.
Kies voor onze campagne en ervaar zelf hoe effectief wij jouw vacature kunnen vervullen!
Hoe UGC advertenties jouw vacatures naar een hoger niveau tillen
✅ Houd tot 5x langer de aandacht vast
✅ Tot 4x meer klikken naar je website
✅ Tot 29% extra conversie
✅ 20-50% meer betrokkenheid op je content
✅ Tot 30% minder kosten per aanwerving
Waarom werkt deze methode goed?
UGC wordt vaak gezien als authentiek en betrouwbaar, omdat het afkomstig is van echte gebruikers, en wordt daarom veel gebruikt in marketingcampagnes om geloofwaardigheid en betrokkenheid te vergroten.
👍
Binnen 10 dagen je campagne live en binnen 7 dagen resultaat.
Enthousiast? Dat begrijpen we!
Stel dat we voor je aan de slag gaan dan krijg je het volgende:
Premium opties
🤩
Met onze premium opties krijg je tot 2x meer reacties.
"Opeens kregen we reacties op vacatures die helemaal niet zo populair waren."
De advertenties doen het echt heel goed. Voor deze moeilijk te vervullen vacature nog niet direct de juist gelicenceerde kandidaten, maar wel heel veel potentie voor andere posities. Ik sta echt verbluft.
B. BENOUAR
RECRUITER
REGIONAL JET CENTER
"Binnen één maand zagen we een verdubbeling van kandidaten, zonder extra werk."
De campagne sloot goed aan op onze arbeidsmarktcommunicatie, eenvoudig maar met de juiste boodschap. Al snel zagen we meer en betere sollicitanten. Dit resulteerde in veel exposure en 18 sollicitanten, waarvan we binnen een maand de juiste kandidaat hebben geworven.
B. HEERKENS
INTERIM RECRUITER
GGD NOORD-HOLLAND
"Deze aanpak gaf ons een duidelijk voordeel op onze concurrenten in een overvolle markt."
De vraag naar zorgpersoneel is groot en de concurrentie sterk. De campagne was goed uitgedacht en liet de passie van de medewerkers duidelijk zien. Het aantal reacties op de wervingscampagnes was overweldigend, iets wat we niet gewend zijn. Ik geloof dat de aanpak van de campagnes sterk heeft bijgedragen aan het succes.
B. GRIFT
RECRUITER
ZORGGROEP AMARIS
Klantpraat: Recht uit het hart